Mysig helg💭

Hej
Jag har varit sjuk ett tag nu o blir lixom aldrig frisk, i onsdags fick jag antibiotika som jag nu 3 gĂ„nger om dagen ska ta i tio dagar. Jag har varit förkyld o jag tror de satt sig pĂ„ balanssinnet. Vanligtvis blir jag frisk bara jag vilar men nu har de varit sĂ„ mycket, nationella o dansprov till olika danslinjer pĂ„ gymnasier, sĂ„ jag har inte kunnat vila o bli frisk. LĂ€karen aa att jag kunde gĂ„ till skolan men aktiv trĂ€ning ska jag skippa iaf första veckan. Och i torsdags kĂ€nde jag mig sĂ€mre o gick efter lunch. Jag somnade hemma hos Casper. 

Jag gick hem sen o Ă„t middag o somnade tidigt.

I fredags va jag inte heller i skolan sĂ„ jag sov ut. 
Jaa jag bjuder pĂ„ en bild pĂ„ mig som sjukling✹
                           â€ą ‱ ‱
Den hĂ€r helgen var fett mysig! I lördags trĂ€ffades ja o Moa o gick till nutorget o Ă„t glass. Jag blir sĂ„Ă„ glad för PressbyrĂ„n har ju nu 50% rabatt pĂ„ vĂ„rens nyheter o dĂ€ribland min absoluta favoritförsvarare Magnum white😄 vi Ă„t nĂ„gra glassar o satt o myste vid Hammarbykajen💖
 

PÄ kvÀllen trÀffade jag mina babes o myste under earth hour och med Aloe Vera och riskgrunsgröt:))
Men jaa i morse hörde ingen klockan sÄ Elsa försov sig till jobbet, hon skulle öppna pÄ café String dÀr hon jobbar, men hon sprang ivÀg o ja tror hon hann:) Rebecka o ja tog de dÀremot lugnt o gjorde en vÀldigt fin frukost. Om de inte va sÄ att de inte sÄg sÄ gott ut sÄ var de annars en riktig instagramfrukost!
Bex o ja gick sen en promenad till String men vi sĂ„g inte till henne. Vi gick istĂ€llet in pĂ„ Coop o köpte varsin jouice o jag köpte glass till Casper. Jag Ă„kte sen vidare till sandborg o gick hem till han. Åh jag Ă€lskar honom sĂ„Ă„ mycket, min prins, han gör mej sĂ„ lycklig<3

Jag Ă€r ganska glad nu faktiskt, ganska nöjd me livet o ska kolla pĂ„ sĂ€songstart för Partaj som gĂ„r kl 19 pĂ„ 5:an:) 

Vi ses o hörs mina vÀnner, puss frÄn lilla mej /A

#grasiöst 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kĂ€ra vĂ€nner! come on till bloggen om vĂ„rt liv, vi Ă€r tvĂ„ tjejer bĂ„da födda pĂ„ jorden. Älska oss som vi Ă€r sĂ„ kan vi ge lite kĂ€rlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0