❤️

Cha cha bloggeeen! 
Igår var en bra dag. Det var den faktiskt, trots allt.
Gick upp vid sex för att träffa Alma och gå till gymmet, känner mig nästan biffig för det.

Även om det är äckligt jobbigt att gå upp tidigt, speciellt om man inte sovit så bra natten innan, så är det fett skönt att redan ha hunnit med mycket men ändå ha hela dagen kvar. 
Den dagen använde vi bra tycker jag, vi gjorde lite grejer på stan innan vi gick hem för att jobba med ett skolprojekt och vi skrattade sjukt mycket, tycker om Alma så mycket. Frukt tycker vi också om och att prata om allt möjligt. 
På kvällen hängde (vet inte vad man ska säga, hänga, chilla det låter lite knasigt men det är ju sant haha) vi med the man. Ja jag var tredje hjulet men han är ändå rolig att vara med. 


Fett lycklig att let's dance har börjat, så nu kommer jag vara upptagen på fredagarna ett tag fram. Är det bara jag som gillar såna program? Liksom vadå pensionärsvarning, det är ju kvalité!

Resten av kvällen och natten var i alla fall bra, lite sär kanske men haha. Tänker inte säga när vi kom hem men när vi gjorde det hade jag nästan varit uppe i ett dygn. Det är i alla fall lite obehagligt med fulla gubbar eller män som följer efter en på stan men vi sprang i klackarna utan att dö.

Det är så skönt att veta att jag har mina vänner som jag alltid kan prata med oavsett när och vad som har hänt. Jag är så tacksam för att jag har fått träffa dem och få finnas där med dom.
Tack för att ni finns, utan er skulle jag inte klara något. Utan att låta klyschig, men det är ju sant.
Älskar er sjukt mycket och vill alltid finnas för er.
Önskar att alla alltid kan ha någon att luta sig mot som får en på bra humör.

Moa💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0