Blandat och Jason

Cha cha bloggeeen!
Känns lätt som att det här har varit bästa lovet på länge, har varit med fina människor och gjort bra grejor och det känns som det var askort trots att jag typ inte kommer ihåg massor.
Men saknade min babe i Finland very much.

Idag har bara varit en konstig dag, först bra sen skitdålig sen bra. Pallar bara inte vissa saker men människor som bara finns och skickar kärlek medvetet eller utan att dom tänker på det gör att man orkar fortsätta.


I lördags när Alma och jag vaknade fick jag ett ryck och gick in och kolla efter konsertbiljetter till Jason Derulo till dagen efter. Vi fick typ hjärtinfarkt när det fanns kvar och typ köpte utan att tänka (ja, jag har lyssnat på hans senaste låtar på repeat i en månad). 
Fast jag var fett nervös att det inte skulle vara riktiga biljetter eftersom att vi köpte så sent. 
Men aa, vi åkte dit nån timme innan det skulle vara insläpp och det är ju väldigt gulligt att folk halvt tältar utanför och skriver upp sig i egengjorda kösystem. Om man tränger sig där får man stora livvakter och fjortisgängen över sig. 
Det var iskallt att köa och min rygg dog redan där ute så ni vet. 
Sen när vi väl kom in stog vi nästan längst fram men han var typ en timme sen såklart och jag höll på att gå av. 
Haha, asså paniken jag och Alma får när två rappare kommer in och alla skriker ihjäl sig vi typ jaha har han fått dreds och blivet en ortentuggarrappare. 
Men det var inte han, tur, han var såå mycket bättre. Han sjöng asbra och alla dansare var typ bäst och to-die-for biffar. Molly Sandén var också med och sjöng på två låtar och jag dör för henne också för hon är så fin. 
Vi höll på att få gå upp på scenen och fick nästan dansarnas svettröja men kände inte direkt för att dö för den i en brottningsmatch på golvet. 
Bombar med lite bilder nu men tog alla utan att riktigt veta vad jag gjorde så ja, dom är lite suddiga oså. 
Men vem är inte det. 















Fattar inte varför killarna ska ta sig själva mellan benen varannan minut. Jag menar kan dom inte hålla sig eller är dom så jäkla stolta över vad dom har?

Den sista har ju då inte jag tagit. 

Moa💗

Här är min favvislåt med honom just nu: 

http://m.youtube.com/watch?v=oOAfz0H4f00&feature=kp 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0