Bilder och nomineringar

Tjena moss ute i blåbärsskogen (jag har redan tröttnat på att skriva cha cha bloggeeen)
Jag orkar inte berätta exakt vad jag gjorde i helgen men jag kan säga att jag träffa kusiner, spelade lärljunge i kyrkan-det var random- och ätit glass i solen. Och så har jag nu upptäckt en kulig app haha. 
Här kommer lite bjutifula bilder













Nu är det ju så här att på nätet just nu är det värsta grejen med olika slags nomineringar vilket är lite kul kanske.
Alma och jag har tagit detta till vår nivå i kommande inlägg kommer ni att få ta del av oss så att säga... 

Moa💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0