Tjooobree

Hej hallå gomorron! Hundraåttiofyratusen dagar sedan vi hördes av känns de som... Men jag är tillbaka! Om en med ett nytt försök på att ni ska få följa en 16 årings enkla men ej så förutsägande vardag. 

Jag vill börja med att säga att ett leende på någons läppar kan va de finaste jag vet. Hahaha det är sant, då vet man att någon är glad och nöjd med stunden, livet känns lätt att handlas med för en stund. Om man inte använder sig av det kända uttrycket:
"Me: Im finally happy
  Life: LoL, what a second" 

Det är så jävla sant men ändå blir de väl inte bättre av att erkänna det.. 
-så le istället 😌



Igår kom jag tillbaka från mitt landställe för att vara hör i några dagar. Vi ska tälta med min pojkväns pappas familj i Skärgården i två dar och eftersom de är så fint väder kommer de nog bli asmysigt. 

Det var väldigt strässigt in till tåget igår, jag trodde jag hade glömt massa saker, skulle smörja benen, fixa det sista och som vanligt säga hejdå till min kära väldigt sociala familj, så jag höll på att missa tåget. Min mamma körde som en tok oxh vi hann! Och vid centralen möttes jag av en så jävla viktig person i mitt liv, my boy!! Åh så glad jag blev av att se honom💏 jag höll på att svimma av värmeslag på tuben men sen åt vi middag med hans familj, och kvällenbleb fin. 

Jag ligger nu i sängen och vaknade för en liten stund sen, mitt hjärta sover fortfarande och ligger med huvudet på min mage 💓 
Idag hade vi tänkt att åka in till söder. Ta en promenad oxh jag behöver löpa ett par shorts, bikini och lite annat smått och gott :) 

Hoppas ni får en trevligt dag!! ☀️



PS! Jag glömde säga att jag drömde om dig Moa! Vi låg på ett golv och skrattade😄 jag saknar dig älskling💖 

//A




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0