Lördagsmys✨

 God kvällich mannar 

Nu ligger vi här i en dubbelsäng på mina föräldrars kontor, vi tre, återförenade o ska sova här tillsammans<3 de va så längesen allting va som vanligt, vad de vanliga nu var.. Men de känns så bra nu, känns som jag haft den bästa dagen på såå länge, o att den slutar me nostalgilåtar, skratt o tropisk lättadryck, ja de hade jag inte väntat mej. 


Moa skrev ju lite mer om maskeraden igår o om myset me de i klassen efter, men här kommer en bild oxå på vår kära Marie som va vår lärare men slutade i 8;an 

Igår kväll va ja hemma hos Moa, som jag många gånger kallat mitt andra hem o vi pratade om gamla minnen o hur knäppt allting blivit typ.. Åh min fina<3

På kvällen sen åkte jag till min lilla boy, han låg o sov o ja väckte honom med buller o bång;) vi tog de väldigt lugnt, lite för ohändelserik för min del men de visade va bra till följande dag. För vi vaknade jättetidigt idag, utvilade men lite sura så allt började me lite gnabb på varandra.. De löste sig efter hand för vi gick ut i solens plötsliga vårstrålar, som kändes som ett täcken för idag har varit en speciell dag. För exakt ett år sen blev jag o Casper tillsammans för första gången, vi har gjort en del uppehåll o bråkat o jaa allt de där som man aldrig vill upprepa, men nu r vi tillsammans igen o de har väl aldrig riktigt varit såhär bra de förra gångerna, så de e bra. Vi köpte sushi o satte oss vid en av Liljeholmskajens brygga o åt bland de tränandes löparna som sprang fram o tillbaka. Dumt bara att jag inte kan äta me pinnar:( 

 Efter ett tag tuffade han o jag vidare. Väl hemma hos hans pappa så gjorde jag mitt livs första grafittiskiss som jag sen gjorde levande, på en halvt laglig vägg vid Slakthusområdet, vi Globen. Jag kan ju säga till mitt försvar att de va första gången jag höll i en sprejflaska, o me tanken på de e jag faktiskt lite nöjd på sina ställen! 


Den till vänster är Caspers, asbra gjort tycker ja! Men vi hade då jättemysigt, han har verkligen visat att han gillar mej tror jag😊 men sen gick vi o åt igen för man blir hungrig av att trycka på en cap i tre timmar när ens fingrar är som is, salladena på Subway va helt okej.

Men nu ligger vi hära o sen inatt kanske vi ska ut o ta slut på färgen som blev  över från Globen..😏 

Ha en trevlig kväll😚 o såg ni melodifestivalen? Jag, Alva, Moa o cspser såg den o hahaha, kul kul, jag undrar hur Sverige sjunit så lågt, om man får säga så, även om denna vecka kändes lite bättre ön de förra! 

Un beso de Alma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0