Dagen idag

Cha cha bloggeeen!
Som Alma har skrivit i de senaste inläggen så har helgen varit super. 
Mys på toppnivå att få vara med Alma hela helgen eller veckodagar eller whatever jag har redan tappat räkningen på datum eftersom det är loov (välförtjänt vill jag påstå).

Idag har varit en chilldag med inga speciella planer.
Började dagen med ett morgonpass i simhallen och sen en promenad hem i nya skor. Kände mig fett hurtig tills jag fick värsta äckliga skavsåren och det var inte kul, såg nog inte så proffsig ut då ska jag säga haha...

När jag kom hem åt jag nostalgifrukost med syrrorna, stört gott med kräm, blåbärssoppa och kanelknäcke. Det är fett underskattat, ska börja äta det oftare nu känner jag.

Efter frukosten pluggade jag faktiskt lite i nästan en timme, kämpa.
Under resten av dagen var jag hemma med systrarna, vi målade, sydde, spelade kort och bara tog det lugnt vilket var apanajs. 
Och som värsta lyxen mitt på dagen så gräddade vi våfflor, vilket typ får mig att sväva på moln. Vill inte sukta men det var asgott, kolla liksom




Idag fyller min bästa Bror år! Han blir supergammal, man får ju en mindre chock när man inser att människan fyller 18 nästa år. Nej det kan inte va sant...
Gammal eller inte så gillar jag honom väldigt mycket och jag hoppas att han har haft en bra dag utan min födelsedagskram. 
Om ni träffar honom någon gång så är ni lyckostar för han är supergullig (puss) och biffig serrö.
Pratade med honom nu på kvällskvisten om hur snabbt livet blåser förbi, framtidsplaner och födelsedagskalas.
Jag bakade en liten tårta till dig också, kan skicka den på posten.
Hur som helst, grattis!


Nu ligger jag i min säng och ska kolla på andra top modelavsnittet, spännandee. Egentligen tycker jag att det där med modellande är ganska sjukt med tanke på alla ideal och allt skit som finns men jag kan inte låta bli att älska Jonas såå.. Och så hoppas jag att det ska komma nån som är the next Victoria (hon va typ med 2012).

💗Moa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0