Vem läser?

Halli hallå!
Största frågan just nu, är det ens någon som läser de lite random grejer som skrivs här eller kollar på de vackra bilderna?
You never know... 
Välkommen till min intressanta liv, tadaa!
Men men livet är najs typ och vi har precis varit ute i cirka ingenstans och gjort eurytmi i två dagar. 
Vad fan står det, eurytmi? Tänker du som antagligen inte läser det här och därför tänker jag inte förklara heller.
Fast om du läser nu så borde du testa det kom ihåg eurytmi.
Tänkte lägga ut lite bilder därifrån men insåg att jag aldrig tig kort. Alma tog några så förhoppningsvis läser hon det här och lägger upp lite bilder senare. 
Du som läser/inte läser kan istället få se lite bilder på mig från provrum och säkert något annat ställe istället.




Där provade jag alltså kläder, finfint.


Helt vanliga egopics som vilken annan bekräftelsesökande människa som helst.





Och dom var lite kuliga för där blev mitt ansikte förevigat och nu ligger det någonstans på skolan för jag lämnade det där.

/Moa 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0