Sanningar💬

HĂ€r kommer 15 sanningar om Moa, som jag skrivit:

Moa blir med jÀmna mellanrum besviken pÄ alma

Hon gillar kukar i sig men ej utanför 

Hennes höjdpunkt pÄ dagen Àr frukost

Moa Àr fett tajt o hennes pappa, som Àr terrorist, har gett henne bomber - sÄ haffa pÄ

Hon Àr sÄ jÀvla fin o jag har aldrig sett henne sÄra eller göra illa nÄn medvetet

Jag har aldrig varit med om ett tillfÀlle dÄ nÄn inte börjat gilla Moa, Àven om hon inte vÄgar erkÀnna de sjÀlv sÄ Àr hon sÄ gott som perfekt

Det var jag som ville fÀrga hÄret o de va dÄ fÀrgen blev missfÀrgat o vi fick orange hÄr
Moa Ă€r vĂ€ldigt omtĂ€nksam 

Jag kan berÀtta allt för henne o hon förstÄr alltid mej, Àven om hon inte hÄller med

Moa Àr vÀldigt sportig o hurtig

hon Àlskar glass o de prioriterar hon oftast framför punkten innan

Jag önskar moa

Hon blir agressiv nĂ€r man pratar om ses o samlevnad men innerst inne önskar hon sig en rosa dildo 

Hon Àr en vacker prick

Puss pĂ„ dej Moa 

Och hÀr Àr 15 sanningar om mig:

Jag har svĂ„rt att beskriva fen tacksamhet jag har över att de finare i min liv fortfarande Ă€r med mig, trots den person jag blivit 

Jag gillar kött men hatar att de kommer frĂ„n djur  

Jag Ă€r kĂ€r i min pojkvĂ€n 

Jag Àlskar doften av rökelse, nyklippt grÀs o dofter frÄn blÄ lotus, caféet som ligger under mitt fönster

Att se nĂ„gon spricka upp i ett leende e nog de finaste jag vet 

Jag mĂ„r riktigt skit nĂ€r ja e stressad eller kĂ€nner att jag inte Ă€r eller gör tillrĂ€ckligt 

Folk Àr lite irriterande nÀr de hackar pÄ min lÀngd

Jag kan aldrig sova för mycket 

Jag Ă€r hungrig 24/7 och Ă€r glutenallergiker 

Magnum white Àr den absolut godaste pinnglassen som finns, annars Àr krossad choklad bÀst

Jag kan ibland va lite pervers av mej men jag ser alltid till att de aldrig tar skada pÄ nÄn

Musik kan styra mina kĂ€nslor och moa, lik som nĂ€stan alla andra tycker jag lyssnar pĂ„ udda musik  

Förutom mitt förnamn har jag 3 mellannamn o 2 efternamn 

NÀr jag blir stor ska jag göra nÄt pÄ en scen och göra vÀrlden till en bÀttre plats

Hahaha jaa puss o kram 

/alma






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kĂ€ra vĂ€nner! come on till bloggen om vĂ„rt liv, vi Ă€r tvĂ„ tjejer bĂ„da födda pĂ„ jorden. Älska oss som vi Ă€r sĂ„ kan vi ge lite kĂ€rlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0