Picknickhelg med sommarkänslor

Hola los bloggos! 
 
Nu har det äntligen blivit påsklov, i alla fall för oss i Stockholm. Eller har hela Sverige påsklov smatidigt? Vänta har ens hela världen påsklov? Stackarna som inte har det, måste googla det på stört.
Aja, det är fett bra med lov även om inte alla ar det haha. För på lovet ska man inte plugga och man får va uppe huuuur sent man vill. Fast det är nog egentligen nu som man borde plugga asmycket och fixa alla inälmningar och grejer. Jag kommer inte ens ihåg om jag har någon inlämning förresten så det är nog kört...
 
Anyway, this lov have started very grejt with loveley fräänds. Nä skoja men det är sant haha. 
I början av helgen blev det shopping i stan och någon slags fotboll ute i trädgården, fattar inte varför min gympalärare säger att jag måste öva på min bollkontroll... (och jag har jävligt fina ansiksuttryck obs)
 
 
 
 
 
 
Måla naglarna ute i solen är favvis. 
 
 Nytt halsband som jag är lite kär i.
 
 
Alltså jag skulle nästan vilja utnämna oss själva till picknickproffs. Ge oss en filt och lite mat och vi klarar av vad som helst, när som helst.
På mindre än två dagar picknickade vi cirka tre gånger. Inte illa och det är liksom fortfarande ganska kallt ute så när sommaren kommer på riktigt då jävlar, se upp för oss i skogen! 
På riktigt jag älskar att bara vara i solen, eller mörkret om solen har gått ner, fast då måste man ha minst två filtar och en brasa eller varma människor. 
Så nu är jag taggad till tusen på sommaren men man ska ju alltid leva i nuet typ och just nu är det bra tjolahopp gummisnopp.
Lägger upp några bilder som bevis på att det är kalasmys med picknicks.
Alma ville alltså bada men det var apakallt i vattnet, vet inte ens om det var plusgrader. Eller det kanske måste vara det för annars är det väl is på vattnet?
 
 
Mmm du blev ganska sugen på att följa med nästa gång va?
 
Moa
 
 
Blev inte mycket klokare men kollade upp det där med påsklov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0