Moas sanningar

Jag är inte så är estetisk som dom med perfekta instagramkonton som kan göra sånt här men jag skriver i alla fall hahah

SANNINGAR OM MIG
1. Så fort jag pratar så rodnar jag, vilket är sjukt jobbigt. Det är typ därför som jag är så blyg och suger på att vara social. 
2. Jag har väldigt svårt för att träffa nya människor så att börja på gymnasiet gör att jag vill spy.
3. Mina närmaste vänner gör att jag överlever och jag är sjukt rädd för att förlora dem, puss och tack för att ni finns.
4. Jag tror på Gud men inte på allt som står i Bibeln och jag gillar att vara i kyrkan †
5. Frukost är bästa maten så äter typ frukost flera gånger om dagen, inte direkt nyttigt. 
6. Jag går en simlärarutbildning men har inget jobb (så plz anställ mig).
7. Om inte glass skulle finnas skulle jag sakta bli smalare och smalare till jag inte fanns mer och om vi ska gå och fika så gillar jag chai latte.
8. Jag har färgat mitt hår orange med henna så det kommer troligtvis aldrig gå bort.
9. Fastnar lätt med min mobil aslänge utan att gör något viktigt så min pluggtid råkar försvinna.
10. Har ganska lätt för att gråta, vet inte om det är bra eller dåligt.
11. Något som jag alltid har drömt om att få göra är att springa över en äng med mycket blommor och högt gräs i solen med någon jag tycker om och lite fin musik i bakgrunden, detta i slow motion.
12. Jag är väldigt mycket singel, surpriseee.
13. Rökning är sjukt äckligt och jag är lite rädd för alkohol.
14. Jag får lätt ont i ryggen men har tyvärr ingen massagekompis.
15. Kommer ihåg jobbiga detaljer som ingen annan gör eller som ingen borde och händelser eller personer som man egentligen borde kasta i soptunnan stannar kvar i mitt huvud väldigt väldigt länge.



SANNINGAR OM ALMA
1. Hon är very söt och assnygg. 
2. Hon är väldigt glutenintolerant och en gång när vi skulle baka glutenfria bullar eller något så blev det cementklumpar.
3. Hennes familj kan verka lite överbeskyddande men är väldigt kärleksfull och snäll. 
4. Det är lite kul när hon blir upprörd över olikheter och orättvisor.
5. Hon är mysig att sova med (jag vill väldigt gärna skriva en sak som Alva skulle ha skrattat åt men inte Alma…)
6. Alma+Aloe vera = sant och hon gillar att picknicka i parker.
7. Ibland får hon något slags glädjeskuttanfall, kan inte beskriva det men jag skrattar när jag tänker på det.
8. Jag tycker om henne väldigt mycket kan prata med henne om typ allt.
9. Hon äter glass ganska långsamt.
10. Vet inte riktigt vad hon dansar men hon dansar väldigt bra och har en sån där fin danskropp.
11. Hennes musiksmak kan vara lite strange, typ tyska Eminem eller evighetsmusik. 
12. Hon har någon slags sjuk snuskig humor som ofta inte ens är rolig.
13. När hon pratar med vuxna blir hon the cute little girl.
14. Om man drar upp ärmarna på hennes tröjor blir hon sur för hon vill inte töja ut dem.
15. Hon är en person som är lätt att tycka om och typ alla kan vara med henne även om man kan störa sig på henne ibland hehe så är det inte så många som hatar henne okej det här blev knasigt men vet inte hur jag ska förklara.


/Moa 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

comeonbaby.blogg.se

hey kära vänner! come on till bloggen om vårt liv, vi är två tjejer båda födda på jorden. Älska oss som vi är så kan vi ge lite kärlek tillbaka sen, puss moa och alma

RSS 2.0